Overslaan en naar de inhoud gaan

Reactietermijn

Wanneer u ons belt staan wij  u graag te woord en proberen wij ervoor te zorgen dat u snel een van onze medewerkers aan de lijn krijgt. Wij streven ernaar u binnen 2 minuten te helpen.

​Wanneer je schriftelijk of per mail contact met ons opneemt, doen wij ons best om je binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven.  

Voor een aantal specifieke handelingen hanteren wij de volgende reactietermijn :

  1. binnen maximaal 5 werkdagen worden uw vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen beantwoord.
  2. Binnen maximaal 5 werkdagen krijgt u de bevestiging of een nieuwe verzekeringsaanvraag wordt geaccepteerd.
  3. Binnen maximaal 10 werkdagen wijzigen we na uw opdracht uw lopende verzekering of passen deze aan (waaronder ook uw verzoek tot beëindiging).
  4. Binnen maximaal 10 werkdagen ontvangt u na wijziging of aanpassing uw nieuwe polisaanhangsel (waaronder ook een nieuw verzekeringsbewijs als dat van toepassing is).
  5. Binnen maximaal 5 werkdagen beoordelen we uw schadeclaim, waarvan de ontvangstbevestiging van uw claim deel uitmaakt en welke informatie we nodig hebben voor het schadedossier.
  6. Binnen maximaal 5 werkdagen nadat alle informatie beschikbaar is om uw schadeclaim definitief te beoordelen, wordt uw mogelijke schade-uitkering uitbetaald.
  7. Binnen maximaal 5 werkdagen nemen wij uw klacht in behandeling. U ontvangt hiervan een bevestiging van ons.

Indien het ons niet lukt om aan deze reactietermijnen te voldoen krijgt u daar van ons bericht over en zullen we u laten weten wanneer u wel een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten.