Wanneer u ons belt staan wij u graag te woord en proberen wij ervoor te zorgen dat u snel een van onze medewerkers aan de lijn krijgt. Wij streven ernaar u binnen 2 minuten te helpen.
Wanneer je schriftelijk of per mail contact met ons opneemt, doen wij ons best om je binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven.
Voor een aantal specifieke handelingen hanteren wij de volgende reactietermijn :
- binnen maximaal 5 werkdagen worden uw vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen beantwoord.
- Binnen maximaal 5 werkdagen krijgt u de bevestiging of een nieuwe verzekeringsaanvraag wordt geaccepteerd.
- Binnen maximaal 10 werkdagen wijzigen we na uw opdracht uw lopende verzekering of passen deze aan (waaronder ook uw verzoek tot beëindiging).
- Binnen maximaal 10 werkdagen ontvangt u na wijziging of aanpassing uw nieuwe polisaanhangsel (waaronder ook een nieuw verzekeringsbewijs als dat van toepassing is).
- Binnen maximaal 5 werkdagen beoordelen we uw schadeclaim, waarvan de ontvangstbevestiging van uw claim deel uitmaakt en welke informatie we nodig hebben voor het schadedossier.
- Binnen maximaal 5 werkdagen nadat alle informatie beschikbaar is om uw schadeclaim definitief te beoordelen, wordt uw mogelijke schade-uitkering uitbetaald.
- Binnen maximaal 5 werkdagen nemen wij uw klacht in behandeling. U ontvangt hiervan een bevestiging van ons.
Indien het ons niet lukt om aan deze reactietermijnen te voldoen krijgt u daar van ons bericht over en zullen we u laten weten wanneer u wel een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten.